Äntligen!

Efter att ha pluggat i några timmar kom jag äntligen iväg till gymet och fick ett träningspass avklarat, så skönt! 
Uppvärmning blev jogg en kilometer och så även lite rask gång i tre minuter. Efter det blev det lite styrka, körde ett ganska tungt benpass. 

Sen var jag tvungen att åka och handla lite med innan jag kunde åka hem. 

Middagen idag blev väldigt simpel, bönpasta med prinskorv kryddad med chili och ingefära. Korven var faktiskt väldigt god. 
(null)
Bönpasta, prinskorv med chili och ingefära till det gurka, paprika och babyplommontomater 

Nu har jag landat lite här hemma och måste fortsätta med skrivuppgiften som ska in på tisdag. 

Ha en fin kväll! 
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0