Detoxvatten och fröknäcke

Imorse vart det ett besök hos naprapaten, så himla skönt. Hade ganska mycket som behövde knäckas och mjukas upp, hade även lite låsningar på vissa ställen. Var verkligen ett välbehövligt besök, har en tid till nästa vecka som jag får se om jag ska gå på, skulle avvakta och se hur det känns i veckan. 

Efter naprapaten blev det en sväng til skolan för att förbereda inför en mässa vi ska ha. Därefter blev det en promenad hem igen, så idag har jag fått lite vardagsmotion promenad till och från skolan. 

Väl hemma så gjorde jag detoxvatten med citron och apelsin sen bakade jag även fröknäcke, blev väldigt gott. Bra att ha som lite mellis. 
(null)
Fröknäcke

Kan lägga upp receptet imorgon om det skulle vara någon som vill göra detta goda fröknäcke. 

Ha en fin kväll!
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0