En vecka, -två kilo

Då är första veckan avklarad och andra veckan påbörjad med sockerdetoxen och jag tycker faktiskt att det har gått väldigt bra. Har haft lite sötsug men det har då räckt med att äta en frukt för att det värsta ska släppa. Det som är riktigt kul är ju också att jag faktiskt har tappat två kilo på de här dagarna, kul att se att det faktiskt fungerar. Kan ju visserligen vara för att jag både småätit och ätit mycket godis och onyttigt i stort sätt varje dag förut till att inte äta någonting, men ändå det är ju framsteg.. 

Idag har varit en lugn dag, vaknade med migrän idag igen och känner att det är något som inte är som det ska i nacken och ryggen. Så imorgon blir det att besöka naprapaten och hoppas att de kan knäcka till ryggen så det känns okej igen. 

I och med att jag bara varit hemma och tagit det lugnt idag så vart det ingen egentlig lunch, utan det blev chiapudding och det var ganska gott. 
(null)
Chiapudding med blåbär, hallon och jordgubbar

Bären räddade upp smaken på den, jag hade inget vaniljpulver hemma då kanske det hade smakat lite mer, blandade bara 0,5 dl chiafrön med 2dl mandelmjölk så det blev ju ingen smaksensation direkt. Men med lite bär fungerade det ganska bra. Vad brukar ni blanda i er chiapudding för att göra den god? 

Hoppas ni har en fin kväll!
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0