Migrän

Usch den här dagen har inte gått i många knop, vaknade med migrän och mådde inte alls bra imorse. Som tur är har jag mina receptbelagda tabletter som oftast hjälper ganska bra och snabbt, blir dock väldigt seg av dem så blev att ligga i sängen rätt länge idag. 

Till frukost blev det kvarg med mosad banan och jordgubbar, så himla gott mycket godare än med bara jordgubbar, ett äpple och detoxte blev det också. 

Sjuk träningsvärk har jag idag, både i ben o mage.. jag som inte ens körde mage igår, visar bara hur otränad jag är.. 

Som sagt idag är en lugn dag, varit ute till stugan en sväng men annars har det blivit mycket pluggande. Att sitta framför datorn och skriva och läsa är inte så himla roligt, och mitt sötsug skjuter i höjden idag.. så jobbigt, brukar i stort sätt alltid ha något att sitta och snaska på när jag håller på med skolarbeten hemma. Än så länge har det blivit en mugg med grönt te, så känner mig rätt duktig ändå. Ska göra lite fruktsallad senare så får jag i mig lite nyttiga sötsaker. 

På tal om att plugga, såhär👇🏻kan det se ut när jag skriver ut saker till skolan. Mina små sötnosar. 
(null)

Ha en fin kväll! 
// Malin 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0