Min viktigaste resa

Dags att testa det här med att blogga, det är mestadels för att jag själv ska få motivation till att genomföra den viktigaste resan i mitt liv. 
Jag tänker att dokumentation om både träning, kost och allmänt mående kan hjälpa mig att komma igång och fortsätta framåt och nå mina mål. 
Foton på mat och träning kommer troligtvis att komma upp här och med tiden kan nog även före och efter bilder på min kropp publiceras. Jag är inte bekväm med hur jag ser ut idag därför väljer jag att vänta lite med den biten då jag vill hinna se förändring själv först. 
Mitt mål är att gå ner minst 24 kilo, helst cirka 30.. 

Jag är en riktig godisråtta och jag tycker det är väldigt gott med chips och dylikt också, det är lite det som har gjort att jag hamnat där jag är idag. Plus att jag inte haft någon särskild motivation till att träna, men det tänker jag att det ska bli ändring på nu! 

Mitt största mål är att gå ner i vikt inte bara för att jag känner mig obekväm i min kropp utan även för att jag ska må bättre och känna mig piggare. 

År 2019 börjar med en sockerdetox, som jag verkligen hoppas att jag kan hålla då jag tror att det skulle vara bra för mig att göra en avgiftning på sockret. Första dagen av fyra veckor är avklarad och än så länge känner jag inte av någon huvudvärk eller trötthet, hoppas det håller i sig... är dock inte troligt att det gör det.. 

Om det är fler som är intresserade av att göra en sockerdetox eller som bara är nyfikna på vad det innebär så länkar jag till sidan jag hittade all information jag behövde för att välja att göra en detox. 
https://topphalsa.se/slipp-sotsug-testa-sockerdetoxen-alla-pratar-om-schema-recept/

Ha det fint!
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0