Nyttig bananpannkaka

Frukosten idag bestod av bananpannkaka som inte bara är nyttig utan även mycket god och lätt att göra. 

Än så länge mår jag faktiskt väldigt bra och har inte känt av någon huvudvärk så det är skönt. 
Har ganska lätt att få ont i huvudet och när jag har ont i huvudet leder det nästan alltid till migrän, vilket är ganska jobbigt.. 

Hade tänkt gå en sväng till gymet idag men blev ändrade planer då jag var tvungen att tvätta nu på morgonen och efter det ska jag till en kompis och plugga. 
Läser till förskollärare och är inne på termin fem av sju, så det är inte lång tid kvar på utbildningen nu. 

(null)
Till pannkakan drack jag en mugg detoxte och vatten 
(null)
Bananpannkaka med jordgubbar, blåbär, clementin och kokoschips

Vill du göra pannkakan? Såhär gör man: 
1. Mosa en banan
2. Knäck i två ägg och blanda runt, blanda gärna i exempelvis vaniljpulver eller kanel (just idag använde jag kanel) 
3. Stek två stycken pannkakor
4. Servera med frukt och bär efter smak. 

Ha en fin dag! 
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0