Plugg och veterinärbesök

Började dagen med migrän, märks att jag har suttit alldeles för mycket framför datorn den senaste tiden.. men nu är äntligen uppgiften inlämnad så det är fantastiskt skönt. 

Följde med mamma till veterinären med deras katt idag, de skulle göra hjärtultraljud och jag kände att jag ville följa med som stöd. Har en del erfarenhet av just sådana besök då min tidigare katt hade en sjukdom som heter HCM, han fick tre år extra tack vare duktiga veterinärer och medecin. Allt gick iallafall jättebra idag och allt såg bra ut med så det var skönt. 

Det vart en sen middag idag men gott blev det till slut, köttfärslimpa med grönsaker till. 
(null)
Köttfärslimpa, kokta grönsaker, blomkål, babyplommontomat, sallad med gurka, morot, rödlök, isberg och sojabönor

Köttfärslimpa
500g blandfärs
500g nötfärs
1 gul lök
1 ägg
Thaimix krydda
Tandorikrydda
Vitlökspulver
Vitpeppar

Bara att blanda ihop allt och sen in i ugnen på 175 grader i ca 50-60 minuter. 

Hoppas ni haft en fin dag!
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0