Pluggdag

Dagens frukost bestod av naturell kvarg, jordgubbar, clementin, äpple och detoxte. 
Jag är inte så förtjust i naturell kvarg då jag tycker att den är ganska sur och kan man säg kärv kanske?.. men smaksatt kvarg är ju inget alternativ nu under min sockerrensning så då får man smaksätta lite själv. Därav valde jag att använda mig av frysta jordgubbar som jag tinade lite i micron, sen mosade jag dem och blandade i kvarg. Det vart väldigt gott tycker jag. 
(null)
Mosade jordgubbar och naturell kvarg
(null)
Dagens frukost

Nu är det dags för mig att göra mig redo för att gå till universitetet och plugga. Efter det blir det gymet och göra lite ärenden på stan innan jag kan ta helg. 

Ha en fin dag! 
// Malin 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0