Vegetariskt

Dagens lunch bestod idag av rester från igår, jag gjorde en vegetarisk pastasås med soltorkade tomater, champinjoner och rosmarin. Då jag håller på med min sockerdetox ska jag helst undvika pasta, bröd och liknande så jag använde mig av bönpasta. Jag tycker att bönpasta smakar lika gott som vanlig pasta så mig gör det absolut inget att använda bönpasta istället. 

Jag lagar väldigt sällan vegetarisk mat, det går ofta av vana att jag lagar något med kött/korv/köttfärs osv. Men i och med att jag försöker att ta tag i min kost och försöker ändra min livstil så är min tanke att även försöka få in flera vegetariska måltider. Det är ju väldigt gott med vegetariskt så jag förstår egentligen inte varför jag inte väljer att laga det oftare... 
(null)
Bönpasta och en sås med soltorkade tomater, champinjoner, rosmarin toppad med persilja och fetaost. Till det vatten. 

På schemat nu står att packa iordning allt som behövs till pluggandet och sedan en promenad till hon jag ska skriva med. 

Recept på maten kan jag lägga upp lite senare, om det skulle vara någon som är intresserad av det. 

Hoppas ni har en bra dag hittills!
// Malin 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinkarolinaa.blogg.se

Bloggen kommer till största del handla om den viktigaste resan i mitt liv, att ta tag i min hälsa. Jag kommer att dela med mig av mina måltider, recept, träning, framgångar och motgångar.

RSS 2.0